لوگو صنایع کم فضا - تولید کننده میزهای تاشو دیواری و صندلی تاشو

راهنمای نصب میزهای تاشو به دیوار

در این مقاله با شما همراه میشویم تا نحوه نصب میز تاشو به دیوار را آموزش دهیم.

تمامی اتصالات مورد نیاز برای نصب میزهای تاشو از قبیل پیچ و رولپلاک در بسته بندی همراه میز هستند .

تمام مراحل نصب میز به دیوار در ویدئو مقابل در طی مدت 2 دقیقه بطور کامل آموزش داده شده است که میتوانید مشاهده نمائید :

مرحله 1) علامتگذاری ارتفاع قرارگیری میز

توجه داشته باشید که ارتفاع مناسب برای نصب میزهای دیواری با کاربری های میز تحریر ، میز غذاخوری و … که افراد پشت میزها بر روی صندلی مینشینند ؛ 75 سانتیمتر است .
میزهایی که به عنوان میز کار در آشپزخانه نصب میشوند و افراد بحالت ایستاده عموما از آنها استفاده میکنند ، لازم است در ارتفاع بالاتری نصب شوند. ( 85 سانتیمتر )

با توجه به آنچه در بالا توضیح داده شد ، حالا فرض میکنیم که میز را به عنوان میز تحریر به همره صندلی میخواهید استفاده کنید ؛ پس ارتفاع نصب میز 75 سانتیمتر از کف اتاق میباشد.  در ارتفاع 75 سانتیمتر از کف ، دو نقطه راکه به اندازه طول میز تاشو از هم فاصله دارند ، بر روی دیوار علامتگذاری میکنیم.

آموزش نحوه نصب میزهای تاشو به دیوار

مرحله 2) علامتگذاری محل سوراخ های میز بر روی دیوار

در این مرحله میز را بلند کرده و با دست بصورت موقت به دیوار نگه میداریم. بطوری که نقاطی که در مرحله قبل بر روی دیوار علامت زده بودیم ، دقیقا بالای فریم فلزی متصل شونده به دیوار باشند. در این حالت میز بصورت کاملا افقی و تراز قرار گرفته و حالا با استفاده از مداد یا خودکار ، محل تمام سوراخهای فریم فلزی میز را بر روی دیوار علامت میزنیم. ( میزها بسته به ابعاد و مدلشان ، بین 5 تا 8 عدد سوراح برای اتصال به دیوار دارند.)

ابرای سهولت اجرا ، بهتر است این مرحله را با کمک یک نفر دیگر انجام دهید. ( یک نفر میز را تراز نگه دارد و نفر دوم محل سوراخها را بر روی دیوار علامت بزند. )

آموزش نحوه نصب میزهای تاشو به دیوار

مرحله 3) سوراخکاری محل علامت ها

با استفاده از دریل و سرمته الماسه ، در محل های علامتگذاری شده ( از مرحله 2 ) سوراخ هایی به قطر و طولی به اندازه رولپلاک ها در دیوار حفر کنید.
عمق سوراخکاری در دیوار حدودا 7 سانتیمتر است که بعید است به لایه بتنی سخت برخورد کنید ؛ با این وجود در صورت برخورد با لایه بتنی ، دریل را در حالت چکشی قرار دهید تا به راحتی این کار انجام شود.

آموزش نحوه نصب میزهای تاشو به دیوار

مرحله 4) جایگذاری رولپلاک ها در داخل سوراخ ها

رولپلاک قطعاتی پلاستیکی به رنگ قرمز است که برای ایجاد گیرداری پیچ ها هنگام نصب در دیوار بکار میروند.
در هر سوراخ حفر شده ، یک رولپلاک قرار دهید . بدین روش که ابتدا با انگشت شصت ، رولپلاک را فشار دهید که تا جایی که مقدور است وارد حفره شود. الباقی طول رولپلاک را با استفاده از چکش با ضربه های نرم و آرام وارد سوراخ کنید. در صورتی که بر اثر شدت ضربه ، انتهای رولپلاک له و خمیده شد ، البتقی طول آن را میتوانید با تیغ برش دهید.

آموزش نحوه نصب میزهای تاشو به دیوار

مرحله 5) بستن پیچ ها

آخرین مرحله محکم کردن و بستن پیچ ها در داخل رولپلاک ها است. این کار را بهتر است که دو نفره انجام دهید. بدین روش که بک نفر میز را مجاور دیوار در محل سوراخ ها قرار داده و نفر دوم پیچ ها از داخل فریم فلزی درون رولپلاک ها گذاشته و یکی یکی آنها را با پیچ گوشتی بصورت دستی یا با دریل به همراه سر مته دو سو یا چهارسو محکم ببندید.

آموزش نحوه نصب میزهای تاشو به دیوار
Call Now Buttonتماس با صنایع کم فضا